loading...
خرابه135 حسینیه مجازی هیئت ابناءالحیدر
احسان بازدید : 294 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

گلچین مداحی های1392 با مداحی کربلایی امیرحسین مزاری و دیگر ذاکرین،

به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود می باشد

 

مداحی ها همراه با نوای دیجبتال اضافه شد

نوای دیجیتال - کربلایی امیرحسین مزاری فرهاد کبر کوهیان

نوای دیجیتال بسیار زیبا - کربلایی علی تیموری - حتما دانلود کنید

شور - کربلایی امیرحسین مزاری ( از غم تو چشمام دریاست..) بسیار زیبا

شور - کربلایی امیرحسین مزاری(آقای بهشتی ارباب خوبم...)

شور - فرهاد کبر کوهیان(ای نمازم چاره سازم...)

شور - حاج سیدوحید مصطفوی(قلبمو من دونیمه کردم...)

شور-حاج سید وحید مصطفوی(رویامه رویامه رویامه کربلا آخر دنیامه...)

شور - حاج سید وحید مصطفوی (واجب الاحترام کربلا زینب کبری...)

ذکر طوفانی - حاج سید وحید مصطفوی

کربلایی امیرحسین مزاری(تو که میدونی نوکرت آقا نداره جز تو پشت و پناهی..)

شور-کربلایی امیرحسین مزاری-سالگرد سیدجواد ذاکر

(یاحسین غریب مادر بوده ذکر آخر او)بسیار زیبا وجدید


شور - کربلایی امیرحسین مزاری(سالارمه دلدارمه ذکر حسین افضل الاذکارمه...)

شور - کربلایی امیرحسین مزاری(هوا هوای کربلا آقا میگم بازم سلام) شور ترکیبی جدید

شور - ذاکر الحسین پوریا الفتی (غرور آب و دلم رو نشکن....)

 

 به زودی تمامی فایل های صوتی برای دانلود قرار خواهد گرفت

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسین باقری در تاریخ 1393/04/09 و 0:23 دقیقه ارسال شده است

با سلام
باقری هستم مدیر تارنمای زندگی با اهل بیت(دانلود مداحی)
اگر مایل به تبادل لینک یا تبادل بنر هستید بفرمایید
منتظر پاسخ شما در وب خودم هستم
در ضمن اگر طراحی ای نیاز داشتید برای شما با تخفیف خواهیم زد
التماس دعا
یا علی...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 127
  • بازدید سال : 1,236
  • بازدید کلی : 12,890